Stressad till tusen

Blää!
Jag hatar verkligen min vardag som den är just nu, full med stress och massa måsten eftersom jag är expert på att skjuta upp saker när jag blir stressad, och då får jag ju ingenting gjort och sen så är det plötsligt Massa saker som ska göras, och då blir jag stressad igen och får inget gjort.. Ja ni fattar! Det bygger bara på med massa saker.

Just nu har jag tillexempel en hel del skoluppgifter som måste göras, några trista  prov att plugga till samt ett körkort som jag måste skaffa mig motivation till att ta.

som om det inte vore nog så tar jag ju (förhoppningsvis) Studenten nu till sommaren, vilket iof känns skönt, ingen mer skola och allt vad det innebär. Men ändå kan ja inte hjälpa att känna att studenten inte känns roligt! Är jag helt galen eller? Studenten ska ju vara det alla ungdommar längtar till.

Men inte jag. För vad händer och sker efter studenten? Jobb? Haha ja säkert i den här lågkonjukturen. Plugg? Ja då kommer nästa fråga, vad ska jag plugga? Något som jag tycker är roligt och intresserar mig, eller ska man försöka plugga upp några ämnen man vill ha bättre betyg i?

Min hjärna går ständigt på högvarv och jag är sjukt stressad just nu, vilket bara får mig att må dåligt!

Tips på hur man varvar ner motages mer än gärna!

Kommentarer
Postat av: Sess

Klart jag hänger med och läser här!

Har lagt till dej på bloglovin!

Usch vad jobbigt att vara så stressad!

Tips för att varva ner?

Sätt på musik och dansa som en galning =P sedan blir man trött och skön i kroppen.

Eller ut och spring eller cykla, eller ta en drink hi hi

Jag städar alltid när jag behöver varva ner, det är så olika.

Hoppas du får en fin helg iaf!

Kramar

2009-03-07 @ 11:21:46
URL: http://twinkle.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tjusig blogg :)

2009-03-11 @ 07:17:19
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0