Shes back!

För att hänga med lite i svängarna var jag nyss inne på Aftonbladets hemsida och kollade runt, och vad hittarjag, jo en artikel om allas våran Britney Spears. Härom dagen var det nämligen turnepremiär i New Orleans - och kalla det för revansch för nu är hon tillbaka.

Härligt tycker jag. Brittan har väl alltid varit lite av en favorit, även när det skrevs som mest om henne. Men jag tycker inte hon är tokig, utan för mig bevisar hon bara att hon är mänsklig. Att vissa dagar är sämre än andra, vissa perioder i livet är jobbiga, men att det går att ta sig tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tycker inte illa om Britney, jag bara tycker inte om hennes musik och hennes sångröst.. ;P

2009-03-08 @ 17:14:24
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0