Lite Uppdatering

Tjingeling vänner!

Nu var det ett tag sen jag var här inne och uppdaterade er om min vardag. Som ni läst innan, har jag varit otroligt stressad den senaste tiden, men nu känns det mkt bättre. Har försökt att lägga allt åt sidan för ett tag och bara vara, bara ta det lugnt. Och nu känns det bättre! Ångesten har krympt och det är otroligt skönt att slippa ha den gnagandes i huvudet och sabotera min vardag.

Gårdagen spenderades hemma hos min kompis (och även granne) Jossan och hennes söta lilla son Alfons. Alltid lika trevligt att vara där, hon får mig att koppla av,  glömma min ångest och fokusera på annat. Hon ville inte vara ensam hemma när Johan var med pappa och grillade, så då knallade jag över.

Hoppas ni haft en skön helg!

Ett litet tips om du gillar bloggen -

<a href="http://www.bloglovin.com/blogg/585472/reggi-loo?claim=67y9apw9nvx">Följ min blogg med bloglovin</a>

Kommentarer
Postat av: Zandra

Ja, vist är hon! jag är helnöjd!

Trevlig blogg du har!

Ha en bra dag!

2009-03-08 @ 14:41:10
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0