I`m alive

Okej även om man kanske kan tror att jag inte lever så gör jag det, men just för tillfället inte inne på bloggen! Jag har nämligne drabats av datorförbud här hemma eftersom jag inte varit i skolan på ett tag nu.
Jag har mått för himla dåligt den senaste tiden alltså, och har därför valt att ge mig själv en "skola paus" kan man väl kalla det för. Jag har på ren svenska bara inte orkat gå dit!!

Paniken har blommat upp igen som en följd av min otroliga stress jag känt den senaste tiden här i livet.
Skola, student, körkort, studentklänning, plugg, prov och annat har gjort mig till ett nervvak eller något.
Men jag kämpar på!

Men där har ni alltså förklaringen till min "bloggpaus" dock inte för all framtid.

I`m alive - and I`l be right back.

Kyss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0