Goooodmorning!

Nu har jag nyss gärspat mig igenom första lektionen - Arbetsmiljö. Våran lärare har en egenskap att kunna prata i princip hur länge som helst, vilket säkert kan vara positivt ibland, men inte första lektionen en Måndagmorgon.

Nu har dom andra i klassen snart idrott, och jag har ett långt hål, eftersom jag har reducerat idrotten pga min ångest.
Och bara för att jag för en gångs skull var riktigt tidig till tåget imorse, så var det inställt och jag fick ta ett senare tåg, det är ju typiskt, hade kunnat sova lite längre om jag visste det... Men men.
Näe nu ska jag smita ner tillsammans med Linnea och Becka och köpa frukost i skolans cafe, skriver lite senare :)

Hoppas ni har en skön morgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej tjejen :) vad kul att du hittade hit. Jag skriver via mobil nu så jag vet inte om det kommer fram:) jag älskar den låten:) angående din fråga så brukar jag ta en slant beroende på hur mycket jobb det är på Bloggen. Sen vill jag även att kunden är med och bestämmer om priset osv. Jag brukar göra lite justeringar också som brukar ta lite energi men det är inte bara upp till mig utan jag tar hänsyn till Bloggaren :) vill du ha min hjälp? :)

2009-03-09 @ 11:27:48
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/
Postat av: sv: rebecca

Ja du, det är allt från 50:- och uppåt beroende vad du vill att jag ska göra :) Men 100 :- brukar en riktigt snygg blogg kosta hos mig, vill du ha mer avancerat som 2 menyer eller flikar så kostar det lite mer med tanke på att jobbet på det är mer avancerat... men 100:- kan du få en riktigt fin design. kramkram

2009-03-09 @ 21:02:42
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0