En Torsdag

Hallå Hallå!

Skulle egentligen ha skrivit ett litet inlägg igår också, men internett här hemma tyckte tydligen inte samma sak som jag, men nu fungerar det bättre, men datorn är väl inte den snabbaste i sverige precis. Får nog be brorsan ta en tit på den, han kan det där med datorer. Jag sätter mig bara här och förväntar mig att allt ska fungera :)

Idag är det Torsdag, vilket betyder att det är Fredag imorgon! Den här veckan har gått ruskigt fort, både på gott och ont. Men om jag får välja så gillar jag ju helgerna bäst (vem gör inte det?) och då känns det härligt med veckor som går fort ibland.

Idag har jag varit hemma från skolan, med grym huvudvärk. Har haft det ganska så ofta den senaste tiden, och jag antar att det beror på att jag känner mig så stressad! Det är inte klokt, tror inte jag varit så stressad som jag är nu någonsin i mitt liv. Men någongång ska ju vara en första för allting så...

Mitt problem är väl att när jag blir stressad har så svårt att ta tag i saker ohc få dom gjorda, vilket gör mig mer stressad och så går det runt. tills jag får arslet ur vagnen och gör något, och därför ska delar av helgen ägnas åt något så roligt som pluggande!

Har ni en skön Torsdag där ute?

Själv njuter jag av solen som tittar fram då och då, ska snart ta med mig Loo ut och gå en stärkande promenad och få lite frisk luft. Förstår inte hur folk kan sitta inne en hel dag, jag behöver syre!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan ^^

Ville bara berätta att jag har en dsignblogg där det pågår designauktioner. Billiga priser och välgjorda designer, om jag får säga det själv haha ;) Ibland har jag även utlottningar :)

Kika gärna in om du är sugen på en ny design...

2009-03-13 @ 00:56:48
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0