En Ny Bloggis!

Tjingeling världen!

Jajamensan då var vi igång igen, hade visserligen en blogg innan den här, men jag ville byta namn och därför blev det en NY Blogg!  Namnet har en betydelse för mig Reggi, det är jag det, eller jag heter ju egentligen inte så, men det är ett smeknamn som hängt med från högstadiet så det känns som jag. Och sen så har vi ju Loo, som är mitt smeknamn på min lilla hund som egentligen heter Milou, och volia vi har ReggiLoo - Välkommen!

Innehållet kommer vara precis som i den gamla bloggen, en mix av det jag känner för att skriva helt enkelt!
Jag är en liten tjej som för några år sedan fick diagnosen Panikångest, och det kommer spegla den här bloggen en del, eftersom det är en stor del av min vardag och mitt liv. Bloggen kommer i första hand att fungera som terapi för mig då jag i jobbiga situationer tycker det är skönt att skriva av sig.

Hoppas ni finner lika mkt nöje i min läsning som det är för mig att skriva den.
Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Visas endast för mig)

Har du en blogg eller en hemsida?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0